CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Selasa, 1 Februari 2011

3 Idiots . . Memang Best ! !

Hyppe ! ! !
aku dah lama tak tengok cite Hindustan . . 
pasal hero dan heroin banyak yang baru2 . .
aku tak kenal . . 
dorang pon tak kenal aku . . 
ha ha ha . . 

Disebabkan aku begitu bosan malam ni . . 
aku gagah kan juga untuk tengok cite Hindustan . . 
kawan2 duk promote cite '3 Idiots' kat aku . . 
so aku pun try lah nak menghayati cite ni . . 
ye lah tajuk dia pun entah apa2 . . 
confirm tak best punya . . 


Sangkaan aku memang meleset . .
sepanjang cite ni . . 
aku menangis sampai bengkak mata . . 
hingus lak tak yah nak kata lah . . 
ha ha ha . . 
malu nya . . 
cepat tangkap leleh aku dibuatnya . . 


3 Idiots bukan cite typical Hindustan . .
tak banyak lagu . . 
tak ada part menari2 . . 
tak ada adegan terguling2 dari atas gunung . . 

Cite ni lain dari hindustan yang korang layan tu . .
selalunya cite hindustan mesti pasal cintan2 kan ?
tapi cite ni lebih pada persahabatan . .
cite pasal budak kampus . .
cite pasal kisah hidup seorang pelajar . .
BEST !

Paling aku suka . . 
lagu 'Give Me Some Sunshine' . . 
memang syiok sangat2 lagu tu . . 
Bait2 lagu tu yang aku suka . . 
"Give me some sunshine
Give me some rain
Give me another chance
I wanna grow up once again"
pergh . . 
memang memberikan motivasi . . 
he he he . . 

Yang penting . . 
aku siap download cite tu . .
sekali tengok tak puas . . 
berkali2 baru lah syiok . .

Note: Teringat best friend masa kat UTM . . Raz dan Sham . . sehinggakan pensyarah gelar kami '3 Dara Pingitan' ha ha ha . .  kemana2 bersama . . semoga persahabatan kami akan kekal selamanya . . 










1 ulasan:

  1. LAYAN kat AStro kannnnnnn~...
    serious best cite nie...
    Adyva tengok masa malam tahun baru coz adek2 adyva paksa tengok cite nie
    sebab KELAKAR giler katanya!
    (merka dah byk kali tengok kesahnya!)
    wow......TEMA persahabatan mmg mendalam!
    perfect!....nak tengok lagi tapi umh sewa skangxde astro!
    ada CD x dijual....

    p/s:salam perkenalan....saya mula follow yr blog since semalam~....tQ

    BalasPadam