CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 26 Januari 2011

Lelaki dengan 'Compact Powder'


Aku ada terbaca artikel tentang Compact Powder ni, tak ada yang pelik pun, kecuali kalau melibatkan kaum Adam ni, ya ke? Tak pelik pun bagi aku, entahlah mungkin bagi aku tak kot, tapi bagi orang lain khususnya lelaki mungkin agak janggal bila ada lelaki pakai compact powder ni.

Aku pun ada juga kawan lelaki yang pakai benda alah ni, biasa je kot. Katanya nak halang dari sinaran UV la, taknak bagi kulit berminyak dan macam-macam lagi alasan kukuh dia. Aku hanya tersenyum jelah dengar alasan dia ni, he he he . . lagipun dah trend lelaki metrosexual sekarang guna compact powder untuk penampilan mereka.

Aku tak ada masalah dengan lelaki yang pakai benda alah ni, lantak dia la nak pakai apa, kat kulit muka dia, bukan kat kulit muka korang. Jadi jangan nak kecoh-kecoh sudah lah. Ada la juga kawan-kawan aku yang berlagak "jantan" sangat yang kecoh-kecoh kata kawan aku ni bawa compact powder la, pakai tote bag la. Adoi, apa punya perangai la jantan sekor tu.

Senang je bagi aku, kalau korang rasa pakai compact powder ni tak jantan, tak payah la pakai. Aku pun kekadang ada gak tegur kawan aku ni, pakai tebal sangat, kulit dah kelabu semacam je, ha h aha. Be urself ok!

Note: Aku sendiri ada compact powder Simply Siti . .  ha ha ha







3 ulasan:

  1. ala mmg trend la kot lelaki skang pkai compact powder kan..depend on u sndr k..actualy lelaki metroseksual skng neh mmg lelaki yg ramai org gilai n hot kan...

    BalasPadam
  2. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  3. Good info. Banyak sbb kenapa lelaki gay itu bagus. Lelaki gay lebih bergaya drpd lelaki straight. Lelaki gay top lebih jantan drpd lelaki straight. Lelaki gay lebih sopan drpd lelaki straight. Lelaki gay lebih pandai memujuk drpd lelaki straight. Lelaki gay lebih kemas dan kacak drpd lelaki straight. Lelaki gay pandai memikat hati pasangan drpd lelaki straight. Lelaki gay lebih suka kebebasan drpd lelaki straight. Lelaki gay lebih beranu drpd lelaki straight. Dan banyak laki.

    BalasPadam