CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Rabu, 26 Januari 2011

Old School!

Hehehe . . aku baru je berhajat nak tido . . tp mata aku ni pula sibuk wat hal! Maybe segar coz minum byk sgt nescafe 3in1 tadi. Nak layan mata ni punya pasal, aku buka lah facebook, then view semua pic yg org lain tag kan muka aku ni. Byk2 apa yg wat aku tertarik ialah pic zaman muda2 time bergelar dak school . . Chumel and innocent je time tu rasanya, time penuh dgn gelak ketawa walaupun kekadang stress  coz nak ambil SPM tp tetap maintain chumel . .

Ni lah school tempat aku belajar . . tak kire lah belajar jadi dak baik or dak jahat . . ngee . . SMK BATU LINTANG segalanya bermula . . 
Teringat time jadi pengawas . . kul 6.45 pagi dah berdiri cam pak guard kat depan ni



Korang mesti nak tgk muka chumel aku kan time school? he he he . .  memang chumel . .

Ni masa form 5 . .  chumel kan?
Pic ni dengan bebudak Kelab Kebudayaan . .  dulu aktif menari
yang ni lak masa raptai pertandingan tarian . . kurus lagi . . ha ha ha
yang ni time menang festival tari sekolah-sekolah . .  tak nampak muka coz duk belakang sekali

Kalau boleh aku nak kembali semula ke zaman ni. Best . . rindu kat kekawan dan cikgu2 sume. SMK Batu Lintang . .  cikgu-cikgu . . thanks sebab mendidik aku sehingga berjaya seperti hari ni. Tanpa mereka siapa lah aku . .

Note: Teringat cinta pertama pula . .  ha ha ha









Tiada ulasan:

Catat Ulasan