CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Khamis, 27 Januari 2011

Salah ke kalau lelaki pakai baju warna PINK?

Salam semua. Meh kita sembang gebang sini. Bercerita tentang warna. Selalunya kalau kita tengok pempuan berbaju pink, mesti la anggap normal kan. Ramai pon pempuan memang suka sangat dengan warna pinki minki ni. Kira bajet sweet dan somel momel la kan. Tapi ada jugak pempuan yang tak suka pink. Aku pon tak tau la kenapa. Malas nak ambik port pasal tu. Itu bukan persoalannya, persoalan kita kali ni mengenai salah ke kalau lelaki keluar dengan berbaju pink?. . Ada masalah ke sebenarnya. Kenapa nak pandang serong.
Bukan apa, kadang-kadang disebabkan warna pink, ada orang akan pandang pelik dan tergelak kalau ada lelaki yang selambe keluar pakai baju warna pink. Apa masalahnye? Tak boleh ke? Kenapa mesti ada diskriminasi tentang warna ke atas lelaki. Kenapa korang yang kaum pempuan meletakkan warna pink tu sebagai warna sejati korang?. . Apa korang bayar ke warna pink tu untuk hanya kaum perempuan sejagat je. Kaum lelaki tak boleh pakai? . .  Suka hati la kan.
Cuba kalau kita fikir logik, pempuan tak ada masalah langsung pon nak pakai baju warna apa ke, sume boleh sental je ikot suka. Namun, kalau lelaki, warna pink mesti menjadi masalah. Mesti ada je yang cakap, “uisshh..ewww . . macam gay la”. Tak pon cakap, “geli nye . . nyah tuh pakai pink”. Dari situ, dah lekat dah, mana-mana lelaki yang berbaju pink, semuanya golongan gay tak pon bapok. Kan ke macam diskriminasi tu namenye. Bukan baju korang pon. Bukan korang beli pon baju tu. Biar laa, suka hati la kan.
So guys, apa pendapat korang??? . . Salah ke kalau lelaki sekali sekala nak keluar dengan berbaju warna pink??? . . cakap JUJUR, korang terima ke tak kalau lelaki keluar dengan berbaju pink??? . . Yang lelaki, kenapa korang takot dan cuak untuk keluar pakai baju warna pink??? . . KOMEN-KOMEN-KOMEN

Note: Aku peminat warna pink!







2 ulasan:

  1. aku pon memakai baju pink gak.. org tengok2 je aku berjalan pakai baju pink.. so sick..
    last2 aku jarang pakai baju pink..
    hu3

    latest entri:

    1 hari 5 peristiwa; terakhir aku melakonkan watak 'mak' dan aku accident!

    BalasPadam
  2. ala deowg yg megate lelaki yg pkai wane pink 2 jeles coz nmpk nsweet kan..lets it be sj org nk kate ape..sy pon suke sgt kaler pink..huhu..hidup pink...

    BalasPadam