CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sabtu, 15 Januari 2011

TENSION . . . aku dah tak mampu


Arghhhhhhh . . . aku sememangnya stress dan tension sgt 2 hari ni. Apabila kekawan lain bergembira berehat sepanjang cuti 2 hari, aku lak sibuk dengan latihan dan perjumpaan debat. Latihan berlarutan sampai pagi. Pagi tadi aku tidur pukul 4 pagi gara-gara perbincangan isi usul-usul perdebatan. 


Assignment pula berlambak-lambak. Ada 4 lagi assignment yg perlu aku siapkan. P B L , Intervention Therapeutic , MedSurg , Human Bio . . . Bila aku nak mulakan ni ? ? Dah lah assignment Human Bio nak hantar 27 ni!


Study ? tak yah tanya kat aku . . semakin huru-hara je rasanya sem ni. Aku 1 bende pun lum lagi wat ulangkaji. Balik je latihan sudah semestinya aku terus tido. Ni semua tak leh jadi, aku dah lah target sem ni dapat Dean's List. Aku perlukan time management yg baik, agar kesemua benda yg aku buat hasilnya memuaskan aku dan orang disekeliling aku. 


Aku nak masa untuk diri aku sendiri ! ! !

note: adakah aku daftar ke USM untuk semua tekanan ini?










Tiada ulasan:

Catat Ulasan